V souvislosti s neustálým zvyšováním efektivity a kvality poskytovaných sociálních služeb navázalo Centrum sociálních služeb a pomoci Chrudim spolupráci s Tesco Hypermarket Chrudim v oblasti zajištění nákupů pro své klienty.

Po několika jednáních s vedoucími pracovníky a ředitelem Tesca panem Michalem Seidlem a nastavením systému pořizování nákupů se 20. 6. 2016 začaly realizovat první nákupy pro klienty domů s pečovatelskou službou v Chrudimi. Tato změna se našich klientů přímo nedotkla. Klientům se nadále dostává zboží, které si prostřednictvím pečovatele objednali. Zajištění nákupů nyní probíhá tak, že pečovatelé na každém domě s pečovatelskou službou na základě požadavků klientů sepíší hromadnou objednávku zboží a odešlou ji e-mailem pracovníkům Tesca a ti nákup pro naše klienty připraví. Nákupy vyzvedne během dne pracovník Centra sociálních služeb a pomoci Chrudim a rozveze je na jednotlivé domy s pečovatelskou službou, kde předá nákup pečovateli, který jej rozdělí dle seznamů klientům, roznese je přímo do jejich bytů a vyúčtuje.

Dříve nákupy probíhaly tak, že je třikrát týdně pořizovali vždy dva pracovníci pro každý ze třech domů s pečovatelskou službou. Po dobu pořizování nákupů byla klientům poskytována pouze nezbytná péče. Nově nastaveným systémem nákupů jsme získali čas, který pečovatelé mohou věnovat kvalitní a profesionální péči o klienty.

Během září rozšíříme spolupráci s Tescem o další nákupy tentokrát pro Denní stacionář Jitřenka, jejichž klientům zajišťují pracovníci kromě dovozu obědů také svačinky.

Poděkování za rozvíjející se spolupráci patří jak vedení HYPERMARKETU TESCO, jeho pracovníkům, kteří se na zajišťování nákupů přímo podílí, tak i našim pracovníkům, kteří se přizpůsobují procesům náročných změn, kterými naše organizace v poslední době prochází. Vstřícným, ochotným a trpělivým přístupem všech, kteří se na změnách podílí, zvyšujeme v Centru sociálních služeb a pomoci Chrudim efektivitu práce a tím i kvalitu poskytovaných sociálních služeb.

DĚKUJEME!