Centrum neustále zvyšuje kvalitu svých služeb

Terénní sociální a zdravotní služby se neobejdou bez dopravních prostředků. CSSP Chrudim má v současné době celkem dvanáct dodávkových a osobních automobilů. Všechna vozidla jsou plně využita jednak k přepravě pečovatelek, zdravotních sester, k rozvozu obědů našim klientům, tak i při dopravě klientů.  V průběhu posledního roku některá z vozidel dosloužila. Jejich technický stav nebyl vyhovující a investice do oprav na základě znaleckých posudků by mnohonásobně převýšila zůstatkové ceny vozidel. Proto se vedení CSSP Chrudim rozhodlo z ušetřených finančních prostředků pořídit nové automobily, které nahradí staré a opotřebované. Pečovatelkám a zdravotním sestrám nové automobily zajistí plynulý přesun ke klientům. V červenci přibyl ke žlutém automobilu Škoda CITIGO, který CSSP pořizovalo v zimních měsících, další stejné značky i barvy.

Centru sociálních služeb a pomoci Chrudim velmi chybí automobil pro přepravu imobilních klientů.  Vedení organizace se rozhodlo pro řešení této situace a v lednu příštího roku vymění Centrum jedno ze starých vozidel za nové, které bude speciálně upraveno a vybaveno elektrickou zvedací plošinou pro snadnou přepravu osob, které jsou upoutány na invalidní vozík.  Vozidlo je vyráběno na zakázku a jeho dodávku Centrum očekává na konci ledna 2019.

Modernizací vedoucí ke zvýšení kvality poskytovaných služeb prošlo také Středisko osobní hygieny v Domě s pečovatelskou službou v Soukenické ulici. Ambulantní služba je určena lidem se sníženou pohyblivostí, kteří ve své domácnosti nemají bezbariérovou koupelnu. Pro účely poskytnutí osobní hygieny slouží těmto lidem Střediska osobní hygieny v Domech s pečovatelskou službou v Obci Ležáků 215, a v Soukenické 158. Ve Středisku osobní hygieny v Soukenické ulici je nově instalováno hydraulické zvedací zařízení, které umožní i lidem, kteří upřednostňují koupel před sprchováním, bezpečný a pohodlný přesun do vany, kde mohou v klidu příjemného prostředí relaxovat.

Při zkvalitňování služeb pro klienty nezapomíná vedení organizace ani na své zaměstnance, kteří pečují o klienty na profesionální úrovni. Ředitelka Marta Menšíková děkuje všem zaměstnancům Centra za jejich obětavou práci pro organizaci, lidský a vstřícný přístup ke klientům i kolegům, týmovou spolupráci, trpělivost a přizpůsobení se všem změnám, kterými organizace v posledních letech prošla.